Інформація для туристів

Правила бронювання турів та екскурсій

запит на тур від Молодіжного туризмубронь туру від Молодіжного туризму оплата туру від Молодіжного туризму

1. Запит.

Запит на наявність вільних місць в турах можна подати через:

  • сайт: форма бронювання;
  • електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • або зателефонувавши на телефон менеджера;

2. Бронювання.

Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту (крім суботи та неділі, а також державних вихідних).

За умови підтвердження наявності вільних місць здійснюється бронювання, яке передбачає попереднє включення до списку групи.

Після здійснення бронювання відповідальний менеджер або його помічник повідомляє перелік додаткових даних, які потрібно подати:

  • назва туру, дата виїзду, кількість місць;
  • прізвище, ім’я, по батькові та дата народження (день / місяць / рік) всіх учасників поїздки;
  • контактний телефон когось одного з учасників поїздки (якщо замовник не їде в тур та для турагентів);
  • інші дані залежно від особливостей туру (вимоги до проживання, замовлення харчування та дегустацій тощо).

3. Оплата.

Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження (у випадку замовлення пізніше ніж за 3 дні до виїзду термін оплати узгоджується окремо). В період карантину термін здійснення оплати узгоджується індивідуально.

Оплатити замовлення можна в офісі або на банківський рахунок (банківські реквізити надсилаються на вимогу замовника).

Документом, який підтверджує оплату і який потрібно зберігати до завершення туру, є:

  • при оплаті в офісі — касовий ордер;
  • при оплаті через банківську касу або термінал банку — квитанція про переказ коштів;
  • при оплаті через Інтернет — потрібно записати номер транзакції та назву платіжної системи та / або зберегти електронну квитанцію.
  • При оплаті на банківський рахунок потрібно повідомити відповідального менеджера про проведену оплату упродовж 4 робочих годин з вказанням назви та дати туру, прізвища замовника, суми та часу оплати.

4. Запитання, які часто задають при оформленні туру.

4.1. За скільки часу здійснюється бронювання? Якщо місць на тур немає, чи можуть місця з'явитись? Резерв.

Бронювання туру бажано здійснювати попередньо за декілька тижнів (стосується багатоденних турів в яких включено проживання), бронь на одноденні тури або екскурсії можна здійснювати за кілька днів до дати замовлення.

У випадку відсутності вільних місць на тур пропонується запис в резерв (список очікування на появу вільних місць), а також можна записатися на інший тур на потрібну дату (за умови наявності вільних місць).

При появі вільних місць, можливість запису на тур пропонується відповідно до черги формування резерву.

4.2. Як анулювати тур?

Анулювання замовлення туристом або турагентом передбачає відмову від замовлення туру всіх або частини учасників замовлення.

Про анулювання замовлення потрібно повідомляти відповідального менеджера на електронну пошту та телефоном.

Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:

  • не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку туру — повертаємо 100 % вартості туру;
  • від 9 до 7 робочих днів до початку туру — повертаємо 85 % вартості туру;
  • від 6 до 4 робочих днів до початку туру — повертаємо 50 % вартості туру;
  • менше ніж за 3 робочий день до початку туру, а також при неявці — оплату не повертаємо.

У випадку, якщо замовник знайде відповідну заміну на анульовані місця, то оплачені кошти можуть бути зараховані взаємозаліком у повному обсязі.

У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних:

  • не пізніше ніж за 13 робочих днів до початку туру — повертаємо 100 % вартості туру;
  • від 12 до 8 робочих днів до початку туру — повертаємо 50 % вартості туру;
  • менше ніж за 7 робочих днів до початку туру, а також при неявці — оплату не повертаємо.

4.3. Якщо тур скасовується, коли про це повідомляється і чи повертається оплата?

У випадку скасування проведення туру туристи та турагенти повідомляються про це електронною поштою та телефоном не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.

Кошти оплачені за скасований тур повертаються в повному обсязі.

За бажанням замовника, кошти оплачені за скасований тур також можна використати на інші тури.

Якщо у період карантину та низького сезону на відповідний тур не сформувалась група, то туриста та турагента про це повідомляють за 5 днів до туру та оплата повертається або залишається в резерві.

4.4. Після оплати, перед поїздкою чи отримаємо якусь додаткову інформацію (інфо-лист)?

Інфо-лист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається на електронну пошту туристів та турагентів:

  • для турів тривалістю 2 та більше днів: не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру;
  • для турів та екскурсій тривалістю не довше 1 дня: не пізніше ніж за 2 календарні дні.

Туристи, які не користуються електронною поштою, повідомляються про готовність інфо-листа телефоном та можуть отримати його в офісі в видрукованому вигляді.

4.5. Як дізнатись, як розподілятимуться місця в автобусі у виїзному турі?

Місця в автобусі розподіляються в залежності від часу замовлення: чим раніше замовлено тур, тим ближче розташовані місця до переду автобуса (дане правило стосується лише виїзних багатоденних турів)

Точне розташування місць в автобусі повідомляється керівником групи при посадці в автобус.

За бажанням замовника, до виїзду, відповідальний менеджер може повідомити орієнтовні місця в автобусі: початок, середина, кінець, останній ряд.

5. Не знайшли відповіді на своє запитання? Зверніться за телефоном: