Поїздка в Польщу

Одного Нового року ми з друзями не мали ніяких особливих планів: в гостях одне в одного вже були, на Високому Замку – теж, а хотілося пригод, і тут якось спонтанно виникла ідея – подорож! Нам при нагоді став «Молодіжний туризм». Дехто з нас вже подорожував з цим туроператором, дуже позитивно відгукувався про компанію, якось швидко відшукали контакти й ось ми вже пакуємо речі у нашу новорічну казку!

Знайомство з Польщею

Початок подорожі в Польщу

Подорож обіцяла бути справді казковою – 5 днів на зламі років у новорічній атрибутиці європейських міст, святковій метушні, мерехтінні ліхтариків, тим паче що виїжджали ми з України в один час, а поверталися в зовсім новому році, справді все по-новому! І все це за таку символічну суму! В автобусі зібралася чимала компанія молодих людей, зі схожими намірами, що й у нас, і подібними очікуваннями. Вирушаємо в тур!

Ми мали виїхати зі Львова увечері, перетнути кордон, приїхати у Варшаву, пройтись по Старій і Новій Варшаві з оглядовою екскурсією, а саме по маршруту: Королівська Траса – Краківське передмістя — Новий Світ — Уяздовські Алеї — Палацово-парковий комплекс Королівські Лазєнки.

Велічка — соляна шахта

Далі чекала екскурсія у знамениту соляну шахту Велічки, екскурсія по Кракову, приготування до Нового року та святкування Нового року у ресторані готелю. Після новорічної ночі ми мали нагоду погуляти по Кракову, відвідати аквапарк, або ковзанку та набратися вражень, живучи один день життям «поляків».

І це ще не все – попереду було також відвідування відкритого комплексу Антолувки та підняття у вагончику на найбільшу гору в Закопане «Каспровий верх». Словом, планів, як у Наполеона, а як все було насправді?

Закопане Різдво Закопане польща

Екскурсія по Кракову

Краків. Ми трохи затримались на кордоні (Новий рік, все-таки), охочих подорожувати було чимало, тож наш супровідний групи швидко зорієнтувався і запропонував трохи змінити програму подорожі – не їхати у Варшаву, а отаборитися спочатку у Кракові, який був ближче, щоб мав змогу відпочити потомлений люд. Це було дуже хороше рішення, яке всі сприйняли «на ура». А столицю Польщі вирішили залишити «на закуску».

Ми приїхали у симпатичний готельчик неподалік міста, і заснули сном подорожнього.

Зранку нас чекала Велічка. Почати вирішили з неї, оскільки всім було цікаво, що це за така соляна шахта, де можна скуштувати люстру на смак.

Власне, це знаменита соляна шахта, що внесена до списку світової спадщини ЮНЕСКО. Це єдиний у світі об’єкт, який працював безперестанку від Середньовіччя до наших днів. Місце цікаве тим, що все зроблено з солі: унікальні храми, скульптури, гроти, маленькі каплички, великі зали, статуетки, фрески, люстри – ціле підземне містечко! Там було просто фантастично!

Краків різдвяний ярмарок  тур в Краків

А далі нас чекав Краків, це дивне, прекрасне, загадкове місто, що так схоже на Львів. Місто художників і музикантів, місто зі своїми легендами.

У ньому потрібно зупинитись для того, щоб від Барабакану пройтися по Флоріанській вулиці до Ринкової площі, найбільшої у Європі міської площі з оригінальною шаховою забудовою, а також побувати на Королівському шляху, побачити Ягеллонський університет – один із найдавніших навчальних закладів Європи, завітати на Сукенніци – торговельні ряди, повні сувенірів і виробів краківських ремісників, постояти біля Маріацького костелу-базиліки, у якому є унікальний дерев’яний готичний вівтар.

Нас також чекала приємна несподіванка – у новорічну ніч на головній площі міста був безкоштовний концерт всесвітньовідомих гуртів – зокрема, R.I.O., який дуже люблять мої друзі, а ще багато ді-джеїв. Де б ми у Львові таке побачили?

Відчайдухи та шукачі пригод з нашого автобуса були просто в захваті, хоча публіка, що залишилась на святкування Новорічної ночі у ресторані готелю, кажуть, також була дуже задоволена – смачні наїдки, хороша програма та незабутня атмосфера була там. Справжня новорічна казка!

А ще всім дуже сподобався Вавельський пагорб. Це королівський замок Х — ХIIIХIII ст., який поєднує архітектурні елементи різних стилів та епох. Тут зберігаються численні скарби польської культури, серед найцінніших експонатів – меч коронації Щербец і унікальна колекція середньовічних гобеленів, виготовлених у Фландрії.

Особливою красою відзначається каплиця Зігмунда зі знаменитим 11-тонним дзвоном «Зігмунд», який звучав в переломні моменти життя польської держави.

Кафедральний собор, один із найшанованіших храмів Польщі – собор Святих Станіслава і Вацлава на Вавелі, у якому коронували польських королів, ми також бачили. Сьогодні тут зберігаються цінні пам’ятки Польщі, чудові витвори мистецтва й усипальниці королів.

Хто з наших був втомився, той поїхав собі ще в аквапарк – зняти втому після насиченого дня у приємній теплій водичці. До слова, аквапарк у Кракові — один з найбільших у Європі, з озоновою термальною водою, і має 8 американських гірок, фонтани, гідромасаж, та джакузі.

А зовсім відчайдушні пішли на ковзанку – у вільний час у Кракові нудно не було нікому. Що й казати про те, скільки кнайп та кнайпочок відвідали ми по дорозі та скільки закупів наробили!

Закопане — гірськолижний курорт

Перший день Нового року почався з пізнього сніданку, а тоді ми поїхали в найбільш високогірне місто Польщі – Закопане. В Новий рік – до нових вершин! Можна було відвідати відкритий комплекс Антолувки – комплекс з відкритим басейном із термальною водою (температура + 37 градусів), водоспадом, американською гіркою та багато іншого.

А ще багато людей в нашому автобусі везли з собою лижі – і ось для чого. Ми піднялися у вагончику на найвищу гору в Закопаному під назвою «Каспровий верх». Це найбагатолюдніша, найвідоміша і найкраща гора для гірськолижників в Польщі. А також широковідома у світі. Чудова панорама розкинулася перед нашими очима — вся краса гір з висоти пташиного польоту.

Позаяк було холодно, але сонячно, то продовжилось святкування Нового року у найкращих гірськолижних традиціях – лижники зрозуміють, про що я.) Так-так, ми куштували найкраще гаряче вино. Глінтвейни були дуже смачні, а настрій – просто фантастичним.

Потому наша група розбрелася прогулятись по центральній вулиці Закопаного – Крупувці. Це найдовша і найпопулярніша вулиця міста, а також одна із п’яти найвідоміших вулиць у Польщі.

Широка вулиця із багатьма крамницями, ресторанами, готелями кипіла життям та пустила нас у свої ряди. Чого тільки тут не було! Вдихали аромат страв закопанської кухні та грилю, заходили у крамнички, а тим часом все готувалось на наших очах у нашій присутності...

Варшава центр  тур в Польщу

Останнім пунктом призначення стала Варшава. Здавалося, що ми вже живемо у Польщі. «Закохайсе в Варшавє» - майоріло під головною ялинкою міста, і ми справді вже були закохані у цю країну і гостинність поляків. Провели оглядову екскурсію по Старій і Новій Варшаві.

Скуштували вафельок, поглянули на картини на головній площі міста, до речі, схожій в одному куточку на наш Вернісаж. Власне, вулиці, які утворюють так звану Королівську Трасу (Краківське передмістя, Новий Світ, Уяздовські Алеї) мають велику культурно-історичну цінність.

На Алеях міститься палацово-парковий комплекс Королівські Лазєнки, що належить до найкрасивіших у Європі. Тут ми й завершили нашу казкову подорож, але з неодмінним бажанням зануритись у мандрівні легенди ще! Очікування від цієї поїздки виправдали себе: всі хто їздили — це молоді позитивні люди, переважно львів'яни, а програма навіть перевершила сподівання.