Правила бронювання

ЗАПИТБРОНЮВАННЯОПЛАТА

1. Запит.

Запит на наявність вільних місць в турах можна подати через:

 

  • сайт: форма бронювання;
  • електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • або зателефонувавши на телефон менеджера;

2. Бронювання.

  • Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту (крім суботи та неділі, а також державних вихідних).
  • За умови підтвердження наявності вільних місць здійснюється бронювання, яке передбачає попереднє включення до списку групи.
  • Після здійснення бронювання відповідальний менеджер або його помічник повідомляє перелік додаткових даних, які потрібно подати:
    • назва туру, дата виїзду, кількість місць;
    • прізвище, ім’я, по батькові та дата народження (день / місяць / рік) всіх учасників поїздки;
    • контактний телефон когось одного з учасників поїздки (якщо замовник не їде в тур та для турагентів);
    • інші дані залежно від особливостей туру (вимоги до проживання, замовлення харчування та дегустацій тощо).

3. За скільки часу здійснюється бронювання? Якщо місць на тур немає, чи можуть місця з'явитись? Резерв.

  • Бронювання туру бажано здійснювати попередньо за декілька тижнів (стосується багатоденних турів в яких включено проживання), бронь на одноденні тури або екскурсії можна здійснювати за кілька днів до дати замовлення.
  • У випадку відсутності вільних місць на тур пропонується запис в резерв (список очікування на появу вільних місць), а також можна записатися на інший тур на потрібну дату (за умови наявності вільних місць).
  • При появі вільних місць, можливість запису на тур пропонується відповідно до черги формування резерву.

4. Як здійснити оплату?

  • Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження (у випадку замовлення пізніше ніж за 3 дні до виїзду термін оплати узгоджується окремо).
  • Оплатити замовлення можна в офісі або на банківський рахунок (банківські реквізити надсилаються на вимогу замовника).
  • Документом, який підтверджує оплату і який потрібно зберігати до завершення туру, є:
    • при оплаті в офісі — касовий ордер;
    • при оплаті через банківську касу або термінал банку — квитанція про переказ коштів;
    • при оплаті через Інтернет — потрібно записати номер транзакції та назву платіжної системи та / або зберегти електронну квитанцію.
    • При оплаті на банківський рахунок потрібно повідомити відповідального менеджера електронною поштою про проведену оплату упродовж 4 робочих годин з вказанням назви та дати туру, прізвища замовника, суми та часу оплати.

5. Як анулювати тур?

  • Анулювання замовлення туристом або турагентом передбачає відмову від замовлення туру всіх або частини учасників замовлення.
  • Про анулювання замовлення потрібно повідомляти відповідального менеджера на електронну пошту та телефоном.
  • Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
    • не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку туру — повертаємо 100 % вартості туру;
    • від 9 до 7 робочих днів до початку туру — повертаємо 85 % вартості туру;
    • від 6 до 4 робочих днів до початку туру — повертаємо 50 % вартості туру;
    • від 3 до 2 робочих днів до початку туру — повертаємо 20 % вартості туру;
    • менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці — оплату не повертаємо.
  • У випадку, якщо замовник знайде відповідну заміну на анульовані місця, то оплачені кошти можуть бути зараховані взаємозаліком у повному обсязі.
  • У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних.

6. Якщо тур скасовується, коли про це повідомляється і чи повертається оплата?

  • У випадку скасування проведення туру туристи та турагенти повідомляються про це електронною поштою та телефоном не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.
  • Кошти оплачені за скасований тур повертаються в повному обсязі.
  • За бажанням замовника, кошти оплачені за скасований тур також можна використати на інші тури.
  • За кошти оплачені за доїзд з місця проживання до місця виїзду туру — повертається різниця від втрат при відшкодуванні за повернення квитків (за наявності документів, що підтверджують купівлю квитків).

7. Після оплати, перед поїздкою чи отримаємо якусь додаткову інформацію (інфо-лист)?

  • Інфо-лист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається на електронну пошту туристів та турагентів:
    • для турів тривалістю 2 та більше днів: не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру;
    • для турів та екскурсій тривалістю не довше 1 дня: не пізніше ніж за 2 календарні дні.
  • Туристи, які не користуються електронною поштою, повідомляються про готовність інфо-листа телефоном та можуть отримати його в офісі в видрукованому вигляді.

8. Як дізнатись, як розподілятимуться місця в автобусі у виїзному турі?

  • Місця в автобусі розподіляються в залежності від часу замовлення: чим раніше замовлено тур, тим ближче розташовані місця до переду автобуса (дане правило стосується лише виїзних багатоденних турів)
  • Точне розташування місць в автобусі повідомляється керівником групи при посадці в автобус.
  • За бажанням замовника, до виїзду, відповідальний менеджер може повідомити орієнтовні місця в автобусі: початок, середина, кінець, останній ряд.